Saturday, May 26, 2012

CHEF HIDANG ZAKAR SENDIRI UNTUK MAKAN MALAM

Chef ini memang berani.
Chef Mao Sugiyama,  diterangkan "berjantina A"  atau tidak berjantina  dari Tokyo, tukang masak berpengalaman dan bersedia menghidangkan  kemaluan sendiri kepada lima pelanggan  di sebuah jamuan eksklusif  di Jepun bulan lepas, Kalori Lab melaporkan.

Dalam kebanyakan kes, "jantina A"  adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan seseorang yang bukan-seksual. Sugiyama, bagaimanapun, menyatakannya  sebagai satu cara untuk menunjukkan bahawa dia tidak bergabung dengan mana-mana jantina.

Sugiyama mencetuskan kekecohan  pada 8 April dengan satu tweet:
"[Sila retweet] Saya menawarkan kemaluan lelaki saya (zakar penuh, testis, skrotum) sebagai hidangan untuk 100,000 yen ... menyediakan dan memasak sebagaimana yang diminta oleh pembeli, di lokasi yang dipilih."

Hanya beberapa hari selepas hari lahir ke-22 Sugiyama,  menjalani pembedahan penyingkiran kemaluan-elektif. Pada April 13,  lima dari enam  orang  hadir  untuk makan malam dengan  hidangan $ 250 sepinggan, hidangan yang terdiri   dari zakar , buah zakar  dan kulit skrotum  dan dihias dengan cendawan butang dan pasli Itali. Pelanggan ke enam tidak hadir.


Hari berikutnya, pihak penganjur menyiarkan pada  blog  ( telah dipadamkan)  gambar-gambar acara tersebut. Imej menunjukkan berpuluh-puluh orang yang menghadiri acara hanya untuk melihat kelibat mereka yang makan.
Pelanggan lain  dihidangkan masakan berasaskan daging buaya yang dimasak  Sugiyama  secara  eksklusif.
Cerita ini menjadi buah mulut orang ramai di Jepun. Beberapa orang menunjukkan minat yang lebih mendalam , manakala yang lain mengadu. Tetapi Makmal Kalori yang dipanggil pihak berkuasa Jepun, mengganggap jamuan ini sah di sisi undang-undang kerana tidak ada undang-undang terhadap kanibalisme di negara Jepun.

Mao Sugiyama bersedia untuk pembedahan

Zakar yang telah dioperasi
Pelanggan yang hadir untuk makan malam
Sugiyama sedang menyediakan makan malam


Fakta atau Auta - Dunia ini memang hendak kiamat!!!

2 comments:

Unknown said...

eiii bodohnya mamat tuh...

Raz said...

haishhh pelik2 orang Jepun ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...